به خاطر اهانت شبکه سعودی «MBC» به نائب رئیس فقید سازمان الحشد الشعبی، کمیسیون ارتباطات و اطلاع‌رسانی مجلس عراق تأکید کرد که باید دفتر این شبکه بسته شود.

مجلس عراق: دفتر شبکه سعودی «MBC» باید بسته شود

قدس آنلاین: این کمیسیون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «این شبکه طی سالهای گذشته، از طرق مختلف، به شخصیتهای عراقی اهانت کرده و کار به جایی رسیده است که یک شخصیت ملی و مبارز مانند شهید حاج أبو مهدی المهندس را متهم می‌کند».

این کمیسیون المهندس را  شخصی توصیف کرده است که «عمر خود را در راه جهاد و مبارزه با رژیم معدوم [بعث]، گروههای تروریستی داعش و نیروهای شر و اشغالگر، فدا کرد».

این کمیسیون تأکید کرد که اگر این شبکه سعودی، به خاطر اسائه ادب به شهید المهندس و گمراه‌سازی متعمدانه، معذرت‌خواهی نکند، باید دفتر این شبکه بسته شود.

کمیسیون مذکور خاطر نشان کرد: « در برابر تداوم اهانت به نمادهای ملی ما از سوی مؤسسات خبری که تأمین مالی و گرایشات سیاسی و فرقه‌ای، آن مشخص است، باید با قدرت ایستادگی کرد».

در پایان این بیانیه تأکید شد، هر اندازه طرح‌های خبیثانه و کینه‌توزانه برای مخدوش کردن وجهه نمادهای ملی عراق ادامه یابد که با نیروهای استکبار جهانی مبارزه کردند، شهید المهندس چراغی خواهد بود که در تاریخ خواهد درخشید.

این شبکه سعودی در گزارشی مدعی شده بود که المهندس با اقدامات خود در عراق، از تروریسم حمایت می‌کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.