مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بازگشایی مدارس از روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه شامل از سرگیری فعالیت سرویس مدارس جهت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نمی‌شود.

بازگشایی مدارس شامل فعالیت سرویس دانش‌آموزی نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، قاسم علی خدابنده اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی برای جلوگیری از ابتلای به کرونا در ایام بازگشایی مدارس، سرویس‌های دانش‌آموزی در این ایام فعالیت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به این که امکان ضد عفونی و کنترل و نظارت روزانه سرویس مدارس وجود ندارد با هدف تامین سلامت دانش آموزان و جلوگیری از هر گونه مشکل فعالیت سرویس مدارس هنوز امکان پذیر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به این ترتیب ایاب و ذهاب دانش آموزان به مدارس که با هدف رفع اشکال صورت می‌گیرد بر عهده خانواده هاست بنابراین  از اولیا درخواست می‌کنیم برای ایاب و ذهاب دانش آموزان با کادر اجرایی مدرسه هماهنگی و همکاری داشته باشند.

خدابنده افزود:  از خانواده‌ها می‌خواهیم از تجمع  جلوی در مدارس و یا در حیاط واحدهای آموزشی به طور جدی خودداری کنند.

طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش مدارس سراسر کشور از جمله خراسان رضوی از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه جاری با هدف رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی می شوند و در این ایام برگزاری هرگونه کلاس حضوری و یا فعالیت آموزشی در مدارس مجاز نیست.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.