استاندار خراسان رضوی در پیامی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان عرصۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی و بخش‌های غیر دولتی تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام علیرضا رزم‌حسینی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحقق اهداف متعالی کشور مرهون تلاش مستمر مدیران و متخصصانی است که دانش و عمر گران‌بهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی، سرافرازی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده‌اند.
بی‌تردید بخش عظیمی از این موفقیت‌ها در گرو ارتباطات هوشمندانه و ارزنده‌ای است که روابط‌عمومی‌ها با ذینفعان، مردم و مسئولان دارند. در این بین نقش متخصصان حوزه روابط عمومی در استمرار این تعاملات و ارتقاء سطح آگاهی و پیاده‌سازی اهداف ترسیم شده قابل توجه و تقدیر است.
به بیان دیگر؛ ماهیت روابط عمومی، ماهیتی ارتباط‌محور و مرتبط با افکار عمومی‌ست. افکار عمومی هم از روابط عمومی شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط همراه با احترام متقابل را طلب می‌کند.
بر همین اساس، نقش روابط عمومی علاوه بر وظایف درون‌سازمانی و دستگاهی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی مرتبط با آگاهی‌بخشی جامعه است.
اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان عرصۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی و بخش‌های غیر دولتی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره در پرتو عنایات امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام موفق و پیروز باشید.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.