۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 704796

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» که به همت سازمان فرهنگی هنری با همکاری اپلیکیشن طاقچه ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تا ۳۱ خردادماه تمدید شد.

مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» تمدید شد
به گزارش قدس آنلاین، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: محدویت‌های اجتماعی و ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌ها، بستر و ظرفیت‌های جدیدی برای کار فرهنگی و هنری در فضای مجازی، خصوصا در حوزه کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی ایجاد کرده است که ان‌شاالله پس از شکست کرونا و بازگشتن به روال سابق هم مورد بی‌توجهی قرار نخواهد گرفت و استمرار آن حفظ می‌شود.
وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با وجود تمام محدودیت‌ها، جشنواره‌ای از فعالیت‌های فرهنگی در دوران شیوع ویروس اجرا کرده است که از آن جمله می‌توان به فعالیت ویژه و جهادی مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای خاص در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و انس با کتاب اشاره کرد.
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری گفت: در تداوم برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» با همکاری اپلیکیشن طاقچه در فضای روحانی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مهلت شرکت در این مسابقه که با استقبال شهروندان روبه‌رو شده تا ۳۱ خرداد ماه تمدید شده است.
مسابقه کتابخوانی «‌کتاب ماه» با همکاری اپلیکیشن کتابخوان طاقچه که سابقه برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری خندوانه را دارد از کتاب‌های «برای مهمانی خدا آماده شویم»، «قدرت عادت»، «فرزندان ایرانیم»، «دیلماج» و «سه دقیقه در قیامت» به صورت مجازی با ده‌ها هدیه نقدی، از جمله جوایز ۵۰، ۲۵ و ۱۰ میلیون ریالی در ماه مبارک رمضان امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.