آژانس‌های متعددی در دولت آمریکا در دوره اول ریاست ترامپ، دست کم ۹۷۰ هزار دلار بابت اجاره اتاق‌های هتل به املاک متعلق به ترامپ پول پرداخت کرده‌اند و این مبالغ از جیب مالیات دهندگان بوده است.

پول مالیات مردم آمریکا در جیب املاک آقای رئیس جمهور!

به گزارش قدس آنلاین ایسنا نوشت: روزنامه واشنگتن پست پنجشنبه گزارش داد، این پرداخت‌ها شامل بیش از ۱۶۰۰ اجاره اتاق شبانه در هتل‌ها و کلوب‌های ترامپ بوده است. براساس این گزارش، این اتاق‌ها برای کارکنان و مأموران سرویس مخفی آمریکا بوده است که رئیس جمهوری آمریکا را در سفرهایش همراهی می‌کردند، نه برای ترامپ و خانواده او.

بررسی واشنگتن پست نشان می‌دهد، آژانس‌های دولتی آمریکا برای ۵۳۰ شب اقامت در کلوب مارالاگوی ترامپ در فلوریدا و ۹۵۰ شب اقامت در کلوب گلف ترامپ در بدمینستر نیوجرسی هزینه پرداخت کرده‌اند.  

با وجود اینکه ترامپ اداره شرکت "سازمان ترامپ" را به دو پسرش واگذار کرده است، همچنان مالک این شرکت مانده است.

اریک ترامپ، پسر دوم رئیس جمهوری آمریکا سال گذشته در مصاحبه با یاهو فایننس مدعی شد: "اگر پدرم سفر کند، آن‌ها رایگان در املاک ما مستقر می‌شوند، بجز هزینه‌های نگهداری." به گفته او، هزینه هر شب اقامت در املاک و مستغلات پدرش هر شب حدود ۵۰ دلار می‌شد. با این حال، تحقیقات واشنگتن پست چنین اعداد و ارقامی را تایید نکرد.

واشنگتن پست همچنین گزارش داد، این آمار کامل نیست چرا که ارقام به طور تدریجی از آژانس‌های دولتی مختلف منتشر می‌شود.

جوردن لیبوویتس، مدیر ارتباطات "شهروندان بی نفع برای مسوولیت و اخلاقیات در واشنگتن" می‌گوید: مساله فقط این نیست که حجم انبوهی از پول هزینه شده باشد. موضوع اینجاست که ما هیچ ایده‌ای از مجموع مبالغ پرداختی نداریم. برای اینکه آمارها به صورت تدریجی و مقطعی منتشر می‌شوند. نمی‌دانیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است... غیر از اینکه مالیات دهندگان در حال پرداخت آن هزینه‌ها هستند.

 شرکت ترامپ واکنشی به تحقیقات واشنگتن پست نداشته است. پایگاه خبری هیل هم در تماس با سازمان ترامپ ناکام ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.