به همت مدیریت امور زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی تفسیر آیات شریف الهی ویژه‌ انگلیسی‌زبانان خارج از کشور در ماه مبارک رمضان از طریق یوتیوب پخش می‌شود.

پخش «تفسیر آیات الهی» ویژه انگلیسی‌زبانان خارج از کشور در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ماه مبارک رمضان و با رشد روزافزون اشتیاق مومنان و خداجویان به فراگیری و درک معارف قرآنی در سراسر جهان، مدیریت امور زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی ویژه برنامه تفسیر آیات شریف الهی را از طریق یوتیوب برای انگلیسی‌زبانان خارج از کشور در این ماه پرفضیلت پخش می‌کند.

در این ویژه برنامه موضوعاتی همانند زیبایی‌های آفرینش و تسبیح الهی، سعادت در گرو ایمان و عمل صالح، تشویق فرزندان به واجبات، تغذیه حلال، زندگی اجتماعی و محیط زیست براساس آیات ارزشمند قرآن کریم تبیین و بررسی می‌شود.

اساتید برجسته همچون حجت‌الاسلام رسول سلیمانی، حجت‌الاسلام احمدی و علی ظریف به تشریح مضامین الهی در شب‌های قدر می‌پردازند و با تدبر و تأمل در آیات الهی زمینه بهره‌مندی از معانی زیبای قرآن را برای مخاطبان فراهم می‌آورند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی، مجموعه برنامه‌های انگلیسی‌زبانان به صورت ضبط شده و تدوینی در فضای مجازی یوتیوب به آدرس mamrezaen@ بارگذاری می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.