۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 704851

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۹ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ پارکینگ خبر داد.

کشف 89 دستگاه خودروی احتکاری در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، سردار "محمدرضا میر حیدری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در ۲ پارکینگ خصوصی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از ۲ پارکینگ مذکور بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۸۹ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سردار میرحیدری گفت: ۱۲ دستگاه سمند، ۱۲ دستگاه پژو پارس،۱۰ دستگاه پژو ۴۰۵ ، ۱۰ دستگاه پژو ۲۰۶، ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ صندوق دار، ۲ دستگاه پراید، یک دستگاه دنا و یک دستگاه هایما از یک پارکینگ به صورت بدون پلاک کشف شدند.

وی همچنین از کشف ۱۰ دستگاه خودروی نیسان زامیاد، ۵ دستگاه تیبا، ۱۵ دستگاه پراید، ۳ دستگاه ساینا و ۶ دستگاه کوئیک از یک پارکینگ دیگر خبر داد و گفت: هر ۲ پارکینگ با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش سایت پلیس، سردار میرحیدری، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.