فرمانده سپاه خلیل‌آباد از توزیع پنج هزار و ۴۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان خبر داد.

۵۴۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خلیل‌آباد توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ابوالفضل فتوحی  افزود: مردم خلیل آباد با لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب در انجام کمک مومنانه در مرحله نخست اجرای این رزمایش حداقل سه هزار سبد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در خلیل آباد به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال توزیع کردند.

وی با بیان این که مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه در شهرستان خلیل آباد هم با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، پویش های مردمی و سپاه خلیل آباد در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد افزود: در این مرحله افزون بر دو هزار و ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۶ میلیارد ریال با مشارکت خیرین، پویش های مردمی، سپاه و ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره)  در خلیل آباد توزیع شد.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد گفت: افزون بر ۱۲ هزار پرس غذا هم با مشارکت کمیته امداد و پایگاه های بسیج در شب های احیاء طبخ و در بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ فتوحی افزود: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، همدلی و مواسات نیز همزمان با عید سعید فطر در خلیل آباد برگزار می شود.

به گفته او  پویش‌های مردمی، کمیته امداد، بهزیستی، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی، خیرین و سپاه در شهرستان خلیل آباد برای رفع محرومیت در کنار یکدیگر قرار دارند و در یک راستا حرکت می کنند.

راه اندازی پویش مردمی جلوگیری از زندانی شدن افراد با جرائم غیرعمد در خلیل آباد

رییس دادگستری خلیل آباد نیز از راه اندازی پویش مشارکت در کاهش زندانیان جرایم غیرعمد و پرداخت دِین محکومان مالی مستضعف قبل از زندانی شدن در این شهرستان خبر داد.

سید محمدباقر حسینی گفت: جمعی از اعضای پویش مردمی خلیل آباد که در مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه اقدامات ارزشمندی انجام دادند با حضور در دادگستری شهرستان، آمادگی خود را برای مشارکت در جلوگیری از زندانی شدن افرادی با جرایم غیر عمد اعلام کردند.

وی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند پویش مردمی شهرستان خلیل آباد برای مشارکت در این امر افزود: اعضای پویش مردمی، مشارکت خود در این موضوع را فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه اسلامی اعلام کردند که در این خصوص یک پرونده مرتبط با این موضوع به این افراد معرفی و پویش مردمی نسبت به پرداخت بدهی شخص پرونده اقدام شد.

رییس دادگستری خلیل آباد با تاکید بر ضرورت تلاش برای جلوگیری از زندانی شدن افرادی با جرائم مالی غیرعمد افزود: متاسفانه درصد چشمگیری از زندانیان را افرادی تشکیل می دهند که می توانند به زندان وارد نشوند، لذا همه تلاش دادگستری این است که بتواند با همکاری خیران و نیکوکاران، از زندانی شدن تعدادی یا همه افرادی که جرایم مالی غیر عمد دارند  جلوگیری کند. زیرا یک زندانی می تواند با آسیب های زیادی درگیر شود از جمله این که  با زندانی شدن یک فرد آسیب های متعدد اقتصادی خانواده او را تهدید می کند.

خلیل آباد در فاصله ۲۵۵ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.