معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شوق دیدار خبر داد.

لغو مجوز فعالیت یک شرکت مسافرتی و گردشگری در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری اظهار کرد: براساس اخطار مورخه ۹۸/۵/۱۸ مبنی بر تمدید نشدن پروانه بهره‌برداری به‌مدت دو سال و معرفی نکردن مکان فعالیت شرکت و اخطار در جلسه کمیته فنی مورخه ۹۸/۱۱/۱۰ و گزارش بازدید ۹۸/۱۱/۱۳ مبنی بر عدم تامین مکان و تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری، مجوز فعالیت این شرکت لغو شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شوق دیدار به استناد ماده ۷ و ۲۰ و ۲۸ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب ۱۳۸۰/۳/۲۷ هیئت وزیران و ماده ۴۵ و ۴۴ و ۴۳ مقررات اجرائی ـ انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب ۹۵/۸/۱۱ لغو شده است.

وی تاکید کرد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شوق دیدار موظف است ضمن جمع آوری تابلوی سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان، از فعالیت در زمینه فعالیت‌های مندرج در بند «ب» ماده یک آئین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی خودداری کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.