مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: باید مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در اداره و بهبود عملکرد این بیمارستان بیش از پیش تقویت شود.

مدیریت مشارکتی باید در بیمارستان رضوی تقویت شود

محمدحسین مروج کاشانی/

 مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: باید مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در اداره و بهبود عملکرد این بیمارستان بیش از پیش تقویت شود.

دکتر محسن محور در مراسم گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع برخی از فعالان این عرصه و کارکنان واحد روابط عمومی این بیمارستان گفت: روابط عمومی و ارتباطات نقش مؤثری در بازتاب مناسب فعالیت‌ها و خدمات یک مجموعه به خصوص در مجموعه‌های درمانی و بیمارستانی دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مجموعه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و حتی فعالان مختلف در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند اما معرفی و تبلیغات مناسبی از عملکرد سازنده آنان در عرصه اجتماع و در اذهان عمومی صورت نمی‌گیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی از وظایف واحدهای روابط عمومی ایفای نقش مؤثر بین مخاطبان و مدیران یک مجموعه و انتقال نظرات جامعه هدف به مسئولان است و از این طریق می‌توان به تقویت نکات مثبت و رفع معایب پرداخت.

دکتر محور با اشاره به تشکیل شورای راهبردی روابط عمومی در این بیمارستان گفت: یک مدیر در یک مجموعه، سازمان، نهاد و... به تنهایی نمی‌تواند به همه زوایا و مسائل رسیدگی کند، یک مدیر یک نفر است ولی وقتی از نظرات، تجربیات و افکار دیگران استفاده کند مجموعه‌ای از نظرات سازنده را می‌تواند در تصمیم‌گیری و رسیدگی به امور مورد توجه قرار دهد.

مدیرعامل این بیمارستان اظهار کرد: عملکرد رسانه‌ها، واحد روابط عمومی و... در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در دو و سه ماه گذشته مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار ثمربخش بوده است و هر چقدر روابط عمومی و ارتباطات سازمان‌ها و نهادها از جمله بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی و... با مردم و مخاطبان بیشتر باشد بهتر از نظرات و تجربیات آنان در بررسی مسائل و امور می‌توان استفاده کرد.

وی در زمینه مدیریت مشارکتی در این بیمارستان هم تصریح کرد: شورای علمی، شورای مالی و... در این بیمارستان تشکیل شده است تا بتوانیم در مدیریت این مجموعه به نحو شایسته‌تری عمل کنیم و در این میان با حضور فعال پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مصمم هستیم از تجربیات و نقطه نظرات سازنده همکاران در پیشبرد اهداف و رسیدن به نتایج مطلوب بهره‌مند شویم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از فعالان این عرصه و کارکنان روابط عمومی این بیمارستان قدردانی و تشکر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.