قاضی غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی ضمن تأیید ماجرای بازداشت یکی از مدیران ارشد تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: روند رسیدگی به پرونده در آینده و در وقت مقتضی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

پرونده مدیر بازداشت شده تعزیرات حکومتی استان در مرحله بازپرسی

قدس آنلاین: قاضی غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی ضمن تأیید ماجرای بازداشت یکی از مدیران ارشد تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: روند رسیدگی به پرونده در آینده و در وقت مقتضی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

چند روز پیش بود که خبر بازداشت یکی از مدیران ارشد تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی در برخی رسانه‌ها منتشرشد و تحقیقات اولیه در این زمینه گویای این ماجرا بود که تحرکات و ارتباطات مشکوک این مدیر چند ماهی تحت کنترل و رصد دقیق مأموران بود و در نهایت پس از جمع‌آوری ادله محکمه‌پسند و ارائه آن به مقام‌قضایی در دادسرای مشهد، دستور دستگیری وی نیز صادر شد. این گونه بود که وی اواخر هفته گذشته با توجه به وجود عناوین اتهامی مالی و... دستگیر شد.

در حالی که این اقدام از قاطعیت ویژه دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان آن هم از نوع مسئولان قانون‌دان و قانون‌گریز حکایت دارد،  رئیس‌کل دادگستری استان خراسان‌رضوی روز گذشته در تشریح جزئیات بیشتری از این پرونده به قدس گفت: پس از دستگیری فرد مذکور، مراحل رسیدگی به پرونده مطروحه در یکی از شعبات دادسرای مرکز استان خراسان‌رضوی آغاز شده و مراحل بازپرسی آن به دقت و سرعت در حال طی شدن است.

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر امکان انتشار جزئیات بیشتری از پرونده فراهم  نیست و در آینده و در وقت مقتضی در این باره اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.