همدان - مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اختصاص مبلغ ۷۰ میلیارد ریال جهت توسعه و گسترش فضای سبز با هدف افزایش فضای شادی و نشاط در بین شهروندان خبر داد.

۷۰ میلیاردریال جهت توسعه و گسترش فضای سبزشهر همدان اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مسعود دهبانی صابر  بااشاره بر ضرورت گسترش فضای سبز و با هدف افزایش فضای شادی و نشاط در بین شهروندان، اظهار کرد: توسعه زیرساخت های شهری از نیازهای ضروری و انکار ناپذیر زندگی شهرنشینی به شمار می رود که در این میان توسعه فضای سبز و کاربری های آن به دلیل تاثیرات مثبتی که بر محیط زیست و سلامت جسمی و روحی شهروندان می گذارد، بسیار حایز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه همدان عنوان شهر سبز پایدار را یدک می کشد، گفت: توسعه و گسترش فضای سبز تاثیرات مثبت زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی را به همراه دارد که در نهایت منجر به ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی شهروندان همدانی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه مساحت فضای سبز شهرداری منطقه یک همدان یک و نیم میلیون متر مربع می باشد، عنوان کرد:  ۱۴۷ هزار متر مربع از این مساحت مربوط به رفیوژ بلوارها، میادین، لچکی ها و قطعات سبز می باشد و مابقی آن نیز مربوط به پارک های سطح منطقه می باشد.

دهبانی صابر افزود: در سال جاری و به منظور حفظ و نگهداری فضای سبز بودجه ۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که از این میزان مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جهت خرید گُل و گیاه اختصاص یافته است و به تناوب شاهد کاشت انواع گُل در سطح منطقه یک همدان خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.