مدیر تعاون خراسان رضوی گفت: ۱۰۴۷ تن کالای تنظیم بازار در روستاهای استان خراسان رضوی توسط شبکه تعاون روستایی استان توزیع شد.

۱۰۴۷تن کالای تنظیم بازار در روستاهای خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی، ایرج ناصری مقدم گفت: خدمت رسانی به جامعه روستایی، کشاورزان و دامداران و اعضای محترم تشکلهای شبکه تعاون روستایی از اهداف تعاون روستایی بوده و در این راستا ۳۲۰  تن برنج و ۲۴۹ تن شکر و۹۷ تن  روغن  و۵۸ تن گوشت و۲۰۰ تن پیاز و ۲۲ تن خرما و۸۵ تن سایر اقلام در بین روستاییان توزیع شد.

وی اظهارداشت: شبکه تعاون روستایی به منظور رفاه حال روستاییان عزیز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت بویژه در ماه مبارک رمضان اقدام تامین و توزیع کالاهای تنطیم بازار در روستاها را در دستور کار خود داد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: پیگیری های لازم در حال انجام است تا بتوانیم درصد بیشتری از کالاهای تنظیم بازار را جذب کنیم و این کالاهای اساسی و مورد نیاز را در بین خانوارهای روستایی توزیع کنیم.

ناصری مقدم با اشاره به توزیع خرما در ماه مبارک رمضان گفت: توزیع خرمای مضافتی  در استان به میزان ۲۲ تن آغاز گردید و با هماهنگی انجام شده با شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان در صورت نیاز مجددا خرما به استان حمل و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.