رشد قیمت دلار در ساعات میانی روز نیز ادامه یافت به طوری که دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش صد تومانی قیمت وارد کانال ۱۷ هزار تومان شد.

رشد قیمت دلار و یورو ادامه دارد/ سکه ۱۰۰ هزارتومان گران شد

قدس آنلاین: صرافان بانکی هر دلار را به قیمت ۱۷ هزار و ۲۰ تومان می‌فروشند و نرخ خرید دلار را نیز ۱۶ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام کرده اند.

فعالان بازار ۱۷ هزار تومان را سد سخت مقاومتی برای دلار اعلام کرده بودند. افزایش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی بهای این ارز شاخص بازار را به نیمه کانال ۱۷ هزار تومان رساند. در این میان قیمت یورو نیز با افزایشی صد تومانی به ۱۸ هزار و ۴۳۰ تومان رسید که در قیاس با دیروز افزایشی صد تومانی را نشان می‌دهد.

 نرخ خرید یورو از مردم در صرافی های بانکی نیز ۱۸ هزار و ۳۲۰ تومان گزارش شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با افزایش ۱۴۹هزار تومانی روبه‌رو شد و با قیمت ۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان به فروش رفت.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۸۵ هزار تومان و ربع‌سکه ۳۵ هزار تومان کاهش یافت. قیمت سکه یک‌گرمی هم بدون تغییر ماند.

امروز در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۹۵ هزار تومان قیمت داشت.

از سوی دیگر، هر گرم طلای ۱۸عیار رشد ۸ هزار و ۶۰۰ تومانی را تجربه کرد. هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران ۷۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۹۸ هزار تومان بود.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.