جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به تشریح دستگیری عاملان سرقت‌های خیابانی توسط تیم‌های تجسس کلانتری آبکوه و شهید هاشمی‌نژاد مشهد همراه با رمزگشایی از ۵۸ فقره سرقت‌های خیابانی پرداخت.

اعتراف متهمان سرقت‌های خیابانی به ۵۸ فقره سرقت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ ابراهیم قربانزاده گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری گران قیمت دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد، تیم‌های تجسس کلانتری آبکوه در این عملیات ضربتی با چهره‌زنی یکی از عاملان این سرقت‌ها او را سوار بر موتورسیکلت آبی رنگ در حال پرسه‌زنی دستگیر کردند.

جانشین  فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: متهم ۳۴ساله که اسفندماه سال گذشته از زندان آزاد شده در تحقیقات اولیه به ماموران کلانتری آبکوه گفت، وسایل ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه را سرقت کرده  و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد نیز در پیگیری پرونده سرقت خودروهای سواری، یک دستگاه خودروی زانتیا مسروقه که پلاک خودروی دیگری بر روی آن نصب بود را با تیراندازی هوایی متوقف و متهم را دستگیر کردند.

قربانزاده بیان کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضایی خانه متهم را بازرسی و مقادیری وسایل سرقتی و یک دستگاه خودروی سواری مسروقه دیگر در محل کشف کرد.

جانشین  فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم با معرفی همدستش که چند هفته قبل با خو دروی سواری سرقتی در مسیر بزرگراه مشهد ـ نیشابور دستگیر شده گفت، با همدستش در زندان آشنا شده و پس از آزادی ۸ دستگاه خودرو را به سرقت برده است.

وی اظهار کرد: تحقیقات از متهم پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

 

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.