رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی درپاسخ به این سوال که به عملکرد دولت در خصوص مدیریت ویروس کرونا در این استان از ۲۰ نمره چه امتیازی می‌دهید؟، گفت: در خصوص برنامه‌ریزی و نداشتن افق روشن برای مواجه با ویروس کرونا به دولت نمره زیر ۱۰ را می‌دهم.

نمره زیر ۱۰ نماینده مشهد به عملکرد کرونایی دولت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص عملکرد دولت پیرامون ویروس کرونا در خراسان رضوی، اظهار کرد: در موضوع مدیریت کرونا طرح‌ و برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است، اما به این علت که برخی تصمیم‌گیری‌ها در تهران جمع‌بندی شده و اجازه نمی‌دهند استان‌ها به صورت مستقل تصمیم‌گیری کنند، دچار ضعف‌هایی در مدیریت کرونا شده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که در موضوع مدیریت کرونا صورت گرفته، متأسفانه نتوانسته‌ایم نتیجه خوبی در حل مشکلات جاری خراسان رضوی و مشهد داشته باشیم.

وی با تأکید بر این مطلب که مسؤولان استانی تقریباً تلاش‌های زیادی را در حل مشکلات ناشی از ویروس کرونا انجام داده‌اند، تصریح کرد: اما مسئله‌ای که قدرت مانور را از ما می‌گرفت عدم اخذ مجوزها برای تصمیم‌گیری‌ها از سمت تهران بود.

پژمانفر افزود: دولت در زمینه مدیریت کرونا در خراسان رضوی علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، ضعف‌هایی داشته و در بعضی حوزه‌ها برنامه مشخصی نداشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بعضی حوزه‌ها عملکرد متفاوتی داشته به همین دلیل نمی‌توانیم در یک قالب کلی عملکرد دولت را ارزیابی کنیم، از تلاش‌های پرستاران، کادر پزشکی و حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی صمیمانه قدردانی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به عملکرد دولت در خصوص مدیریت بیماری کرونا در خراسان رضوی از ۲۰ نمره چه امتیازی می‌دهید؟، متذکر شد: در خصوص برنامه‌ریزی و نداشتن افق روشن برای مواجه با ویروس کرونا به دولت نمره زیر ۱۰ را می‌دهم.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.