۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 705049

یزد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای پویش مهربانی با عنوان «دست یار و فرشتگان رحمت» به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر خبر داد.

اجرای پویش مهربانی در یزد به اجرا درآمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن حرازی زاده یزدی گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر پلی است بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان در همه‌ی برهه‌های زمانی، این بار نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، جمعیت هلال احمر با اجرای طرحی در قالب پویش مهربانی دست یار و فرشتگان رحمت به یاری آسیب دیدگان از ویروس کرونا شتافت.

وی افزود: این طرح با همکاری خیرین و داوطلبان در چهار خانه داوطلب جمعیت هلال احمر از قبیل: جواد الائمه، خدیجه کبری، رحمت آباد و کوچه بیوک دو هزار بسته کمک معیشتی تهیه و بین آسیب دید گان از ویروس کرونا توزیع شد.

حرازی زاده تصریح کرد: ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شامل: برنج ایرانی، مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه، روغن و قند به همت خیرین تهیه و توزیع شده است.

وی همچنین به فعالیت جمعیت هلال احمر در ایام ابتدایی کرونا اشاره کرد و گفت: علاوه بر واریز مبالغ بین سه میلیون تا پنج میلیون ریال به حساب افراد آسیب دیده از کرونا، ۱۲ هزار بسته بهداشتی و محافظت فردی از قبیل: ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین انجمن بیماری‌های خاص همچنان در حال توزیع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.