۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 705079

 جیم کری بازیگر سرشناس هیچ علاقه‌ای ندارد تا ترامپ را از مرکز طراحی‌های انتقادی‌اش کنار بگذارد. جیم کری که مدتی بود از طراحی دست کشیده بود بار دیگر به شخص ترامپ برگشت و از موضوع‌های روز نقاشی کرد.

جیم کری دست از سر ترامپ برنمی‌دارد

قدس آنلاین: جدیدترین نقاشی وی درباره پوشش فاکس نیوز از موضوع کرونا است. در این تصویر ترامپ با چهره‌ای احمقانه کشیده شده که دارد با ماشین مستقیم به سمت مرد و زن و بچه‌ای می‌رود که به جای اینکه ماسک زده باشند، چشم‌هایشان را بسته‌اند. چشم بند آنها نشان دهنده اخبار فاکس نیوز است. آنها دارند با چشم بسته از خط کشی عابر پیاده که برای پیاده‌روها قرمز است، رد می‌شوند.

کری نوشته در حالی که مردم به ماسک نیاز دارند اخبار فاکس دارد آنها را چشم بسته می‌کند.

در پوشش خبری این شبکه محافظه‌کار از ویروس کرونا و شیوع آن، که تاکنون بیش از ۸۷ هزار آمریکایی را کشته؛ برخی از مفسران آن از اخبار کرونا به عنوان فریب و شوخی یاد می‌کنند و به همین دلیل از این شبکه به دلیل محتوای کذب و فریب‌کارانه‌اش شکایت شده است.

کری به تازگی چند طرح انتقادی دیگر از ترامپ هم کشیده از جمله تصویری که در آن ترامپ دارد یک گالن مایع سفید کننده را سر می‌کشد. این تصویر در واکشن به گفته‌های ترامپ که گفته بود به خودتان ماده ضدعفونی کننده تزریق کنید تا کرونا نگیرید، کشیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.