محمود کریمی گفت: از کودکان می‌خواهم یک نقاشی از مسجد الاقصی بکشند و زیر آن بنویسند القدس لنا، یعنی قدس مال ما مسلمانان است و توسط پدر و مادرتان در فضای مجازی منتشر کنند.

دعوت محمود کریمی از کودکان برای پویش نقاشی مسجدالاقصی

قدس آنلاین: محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که این شب‌ها برنامه مناجات‌خوانی خود را به صورت مجازی در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار می‌کند، شب گذشته دقایقی را به صحبت با کودکان و نوجوانان اختصاص داد و گفت: دلم برای همه شماها که باهم در هیأت شرکت می‌کردیم تنگ شده است. از شما می‌خواهم چون نزدیک روز قدس هستیم و مراسم راهپیمایی هم برگزار نخواهد شد، یک نقاشی از مسجدالاقصی بکشید و زیر آن بنویسید القدس لنا، یعنی قدس مال ما مسلمانان است و توسط پدر و مادرتان در فضای مجازی منتشر کنید.

این مداح اهل بیت (ع) افزود : اگر قدس را پس نگیریم، دشمن هیأت‌ها را از ما خواهد گرفت، با این کار شما دشمن خواهد فهمید مساله ما درباره قدس یک مساله اعتقادی است و ما به زودی در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

براساس این گزارش، برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی شب‌ها از ساعت ۲۴ در قالب حسینیه مجازی برگزار و باتوجه به محدودیت‌های ایجاد شده برای دو صفحه اینستاگرام فطرس تنها از سایت FOTROS.IR/LIVE پخش زنده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.