فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید برآن شدیم تا تجهیزات گندزدایی را در این شهرستان تولید کنیم.

ساخت تجهیزات گندزدایی در سپاه نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید علی اکبر حسینی در آئین رونمایی از «تجهیزات و تولیدات UV» که ظهر امروز در محل سالن فرماندهی ناحیه مقاومت نیشابور، اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و همچنین باتوجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و تحقیقات و پیگیری‌های کارگروه علمی، آموزشی و پژوهشی سپاه ناحیه نیشابور و انجام آزمایش‌های مکرر آنتی باکتریال و آنتی وایرال و کسب تاییدیه های لازم، این کارگروه آمادگی آن را دارد با صرف هزینه‌های کم و به‌صرفه و با رعایت استانداردهای لازم در جهت ضدعفونی و گندزدایی هوا در سطوح و اماکن در خدمت ادارت و نهادها باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور افزود: این دستگاه می‌تواند در خروجی مراکز درمانی، اتاق بیماران و سایر اماکن پرخطر نصب شود، همچنین این کارگروه می‌تواند دستگاه ضدعفونی البسه کارکنان، تجهیزات پزشکی و لوازم شخصی را برای سفارش دهندگان بسازد.

وی بیان کرد: کارگروه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی سپاه با هدف ایجاد همفکری و هم‌اندیشی در جهت رفع آسیب‌های مراکز علمی و آموزشی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در جهت پویایی هر چه بیشتر این مراکز، در سطح شهرستان شکل گرفته است.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال ۹۸ باتوجه به شرایط به وجود آمده در سطح کشور و شیوع بیماری کرونا و اعلام طرح پیشنهادی فوق توسط اعضای تخصصی به کارگروه علمی و پژوهشی سپاه نیشابور، این طرح در دستور کار قرار گرفت و با مطالعه انواع پروتکل‌های لازم و اخذ تاییدیه از شرکت دانش بنیان هامرز و نهایتاً اخذ تاییدیه از پژوهشکده بوعلی مشهد، توانستیم این کار را به ثمر برسانیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.