کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی در آستانه روز قدس سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بالو رییس فرهنگ‌سرای انقلاب گفت: آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی، سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت و با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب‌های این کتابخانه بر آثار حوزه انقلاب و مقاومت اسلامی متمرکز است و ۵ هزار و ۵۰۰ کتاب از آثار این کتابخانه، اهدایی دکتر مجید صفاتاج، پژوهشگر و کارشناس مسائل فلسطین است.

بالو تمرکز فعالیت‌های این کتابخانه بر عرصه پژوهش را از زمینه‌های اصلی فعالیت این کتابخانه عنوان کرد و افزود: ماهیت این کتابخانه بیشتر برجنبه تحقیق و پژوهش است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این کتابخانه بهره‌مندی از آثاری است که کمتر در بازار نشر کشور یافت می‌شود و محل مناسبی را برای پژوهشگران و دانشجویان فراهم می‌آورد.

به گفته رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی، این کتابخانه در فضایی به وسعت ۲۵۰ مترمربع راه اندازی شده و شامل بخش‌هایی همچون؛ مخزن، سالن مطالعه و نشریات است. این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۶ فعال است. علاقه‌مندان برای عضویت در این کتابخانه با ارائه یک قطعه عکس و اعلام کد ملی و پرداخت حق عضویت می‌توانند به مدت یک سال از خدمات کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی بهره‌مند شوند.

آیین افتتاح کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۲ در محل فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. این برنامه با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و ورود عموم در آن آزاد است.

این کتابخانه در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نشانی؛ بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.