استاندار خراسان رضوی گفت: ستاد تدبیر استان در موارد مربوط به صدور مجوزها و تسهیل فضای کسب و کار در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد اشتغال از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهند کرد.

مدیران خراسان رضوی با مردم ارتباط داشته باشند/حمایت ستاد تدبیر خراسان رضوی از اشتغال و توسعه اقتصاد استان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری استان، که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده است نکاتی که در شورای اداری مطرح می‌شود به صورت راهبردی باشد و متعاقب آن پیگیری‌های انجام شده را دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به شرایط ویروس کرونا در استان ادامه داد: از مرحله اول شیوع ویروس با شرایط نسبتا قابل قبولی عبور کردیم و در این راستا همراهی صد درصدی مردم استان و مشهد مقدس را داشتیم، لذا امیدواریم در مرحله دوم برداشتن محدودیت‌ها هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد تا با موج جدیدی مواجه نباشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، گفت: در این شرایط دستگاه‌های اجرایی و همه در سطح استان باید کمک کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو و تکریم صورت گیرد.
رزم‌حسینی اضافه کرد: مردم باید به مقامات و مسئولین دسترسی داشته باشند چرا که هر چه مدیریت میدانی بوده و از نزدیک با مردم ارتباط وجود داشته باشد، اعتماد مردم بیشتر و نهایتا رضایتمندی آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به سفارش حضرت علی (ع) در رابطه با ویژگی‌های مدیران از جمله همنشینی کردن با مردم، عذرخواهی کردن در صورت اشتباه، سعه صدر و خوش‌رویی با مردم، افزود: اگر تصمیم اشتباهی توسط مدیری گرفته شد در صورت عذرخواهی باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد، بهرحال وظیفه شرعی و قانونی داریم در این مسیر حرکت کنیم.
وی با اشاره به اهمیت لزوم سعه صدر در وجود مدیران بیان کرد: همه مدیران در هر سطحی باید شرح صدر داشته باشند و در برابر مشکلات به راحتی کوتاه نیایند و گشاده‌رو باشند.
استاندار خراسان رضوی، با بیان اینکه در سال جاری بهبود فضای کسب و کار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، افزود: اگر امروزبیکاری در جامعه وجود دارد همه باید تلاش کنند تا مشکلات امنیتی افزایش پیدا نکند. لذا ستاد تدبیر استان در موضوعات مربوط به صدور مجوزها از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهد کرد.
رزم‌حسینی بیان کرد: ستاد تدبیر به لطف امام رضا(ع) و با همگرایی و همدلی، در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد شغل از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح همیاران آب بسیار کارنامه درخشانی است و این بسیار مهم است در استانی که با کم آبی روبرو هستیم بتوانیم ذخیره آب داشته باشیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه اقتصاد آب امروز نظام بهره وری آب و خاک در طرح همیاران آب منسجم شده، بر این اساس باید در جهت تخصیص آب در حوزه صنعت و بازرگانی بدون سخت‌گیری عمل شود.
وی ضمن تشکر از شهردار مشهد گفت: در شهرستان مشهد همدلی خوبی بوجود آمده است و در همین راستا ۵۰ درصد جغرافیای حاشیه شهر مشهد تحت پوشش دفاتر تسهیلگری قرار گرفته و در ادامه سال هم دفاتر بیشتری تاسیس خواهد شد.
رزم‌حسینی در انتهای سخنان خود ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد: امیدوارم خدمات دولت از جمله شرکت پدیده برای مردم اطلاع رسانی بشود. شرکتی که بعد از همه مشکلاتی که داشت کسی برای عرضه سهام این شرکت در بورس فروشنده نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.