۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 705157

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در قم خبر داد.

شناسایی محل دپو ۱۳۸ خودرو صفر کیلومتر در قم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دو پارکینگ خصوصی و همچنین با تلاش مأموران کلانتری‌های ۲۲ و ۲۴ پردیسان یک گاراژ دپو خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها ۱۳۸ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو زانتیا، یک دستگاه سراتو، یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو ۲۰۸ همچنین ۳۵ دستگاه خودرو پراید، ۱۳ خودرو تیبا، ۵ دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید وانت، ۴ دستگاه آل ۹۰، ۲ دستگاه نیسان، ۳ دستگاه ساینا، ۶ دستگاه کوئیک، ۲ دستگاه برلیانس و ۱۱ دستگاه خودرو ۲۰۶، ۳۱ دستگاه پرشیا، ۲ دستگاه رانا، ۲ دستگاه ۲۰۷ صندوق دار، ۷ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه آریسون، ۲ دستگاه هایما، ۵ دستگاه سمند و یک دستگاه دنا دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.