اختلاف در هیئت مدیره استقلال اظهر من الشمس است اما مدیرعامل باشگاه برای کنترل حاشیه‌های پیرامون این اتفاقات ظهر یکشنبه حین خروج از باشگاه در گفت و گو با خبرنگاران هرگونه اختلاف و مشکل در هیئت مدیره را منکر شد و تأکید کرد همه کنار هم در تلاشیم تا مشکلات استقلال را برطرف کنیم.

قیمت برند استقلال بالای هزار میلیارد است

قدس آنلاین: اختلاف در هیئت مدیره استقلال اظهر من الشمس است اما مدیرعامل باشگاه برای کنترل حاشیه‌های پیرامون این اتفاقات ظهر یکشنبه حین خروج از باشگاه در گفت و گو با خبرنگاران هرگونه اختلاف و مشکل در هیئت مدیره را منکر شد و تأکید کرد همه کنار هم در تلاشیم تا مشکلات استقلال را برطرف کنیم.

هرچند سعادتمند مدعی شد هیچ اختلافی وجود ندارد اما کاملاً پیداست افرادی نظیر اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی به شدت با مدیرعامل باشگاه زوایه دارند در غیر این صورت تا به امروز حداقل تعداد جلسات برگزار شده میان این جمع چهار نفره دو رقمی شده بود اما تنها این جمع یک‌بار زیر یک سقف جمع شدند که نتیجه آن هم نشان می دهد کاملاً با هم در تضاد هستند.

برای اثبات این فرضیه باید به مصاحبه اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه با خبرنگاران پس از اتمام آن جلسه اشاره کرد که در نخستین اقدام از انتشار قرارداد کارگزاری باشگاه با شرکتی که به گفته روزنامه ورزشی دولت به نوعی با وی هماهنگ است گلایه کرد و در ادامه ضمن رد هرگونه سوء استفاده از موقعیت خود تأکید کرد به زودی درباره قراردادهای پر حرف و حدیث با خبرنگاران نشستی برگزار خواهد کرد تا ابهامات را برطرف کند.

البته وی در ادامه انتقاد از سعادتمند به انتصاب‌های وی نیز ایراد گرفت و مدعی شد افرادی که چند روز گذشته به باشگاه اضافه شدند از فردا دیگر به باشگاه نخواهند آمد! ولی نکته محوری در سخنان خلیل زاده جایی بود که وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در ارتباط با ادامه حضور میلیچ و دیاباته گفت: احتمالاً میلیچ می‌ماند اما معلوم نیست دیاباته بماند!

*استعفا پشت استعفا

پس از این اقدام کامران منزوی با انجام مصاحبه ای مدعی شد باید فسخ قرارداد با کارگزار قبلی باشگاه به تأیید هیئت مدیره برسد و گرنه از نظر قانونی کار با مشکل مواجه خواهد شد اما سعادتمند که علاقه‌ای به خروج دیاباته و میلیچ از جمع بازیکنان استقلال نداشت، با ادامه مذاکراتش با کارگزار جدید توانست پول مورد نیاز این بازیکنان و ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم را فراهم کند تا آن‌ها در استقلال ماندگار شوند.

با مقایسه اظهارات اعضای هیئت مدیره استقلال می‌توان به راحتی به اختلاف سنگین در هیئت مدیره باشگاه  پی برد اما سؤالی که برای هواداران باشگاه استقلال در این برهه وجود دارد این است که چرا وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی باشگاه فکری برای پایان دادن به این اتفاقات نمی‌کند؟

هرچند امروز پس از ماه‌ها تأیید و تکذیب مهدی علی نژاد معاون ورزشی وزیر ورزش ماجرای استعفای کامران منزوی را تأیید کرد اما سؤال اینجاست چرا با وجود اینکه منزوی تمایلی به ادامه حضور در باشگاه ندارد وزارت روی ماندن وی این‌قدر اصرار می‌ورزد؟ در ارتباط با خلیل زاده نیز همین مطلب صادق است، او پیش از اینکه در نخستین نشست هیئت مدیره استقلال حضور پیدا کند در گفت و گو با رسانه‌ها از استعفای خود خبر داد حتی مدعی شد وزیر ورزش و جوانان به وی گفته استعفایت را تکذیب کن اما وقتی من دلیلی برای حضورم در این باشگاه نمی‌بینم چرا باید چنین اتفاقی رقم بخورد؟

با این حال وزارت ورزش با اشراف کامل بر اتفاقات درونی این باشگاه همچنان پرده بر حقایق می‌اندازد و از پذیرش واقعیت طفره می‌رود.

شاید همین فضا و اتفاقات زمینه تشدید اختلافات را افزایش داده است تا حدی که مدیرعامل باشگاه شامگاه یکشنبه در پست اینستاگرامی خود از کارشکنی برخی افراد خبر داد که علاقه مند به خروج دیاباته و میلیچ از باشگاه استقلال بودند اما وی با پیگیری و رایزنی و تأمین بودجه اجازه جدایی و فسخ قرارداد این دو بازیکن را نداد هرچند که گفته می‌شود این اتفاق ممکن است تبعات قانونی سنگینی برای وی در بر داشته باشد چون کارگزار قبلی در محاکم قضایی از وی شکایت کرده و به دنبال برخورد قضایی با وی هست!

*برند هزار میلیاردی

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره گفت: هیچ اختلافی نداریم و در کنار هم کار می‌کنیم. همان‌طور که شاهد هستید آرامش روز به روز بیشتر می‌شود و مشکلی هم نداریم. سعادتمند درباره اینکه گفته می‌شود قیمت استقلال و پرسپولیس بالای هزار میلیارد تومان است گفت: برند باشگاه استقلال بالای هزار میلیارد تومان است که با افزایش سرمایه، قیمت آن بیشتر نیز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.