گیلان- مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف بالغ بر ۸۳۰ میلیون مترمکعب گاز در ۴۵ روز ابتدایی سال۹۹ در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.

مصرف بالغ بر ۸۳۰ میلیون مترمکعب گاز در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،حسین اکبر با اعلام این خبر اظهار داشت: تا نیمه اردیبهشت امسال ۳۵۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده که تفاوت چندانی با مصرف مدت مشابه سال گذشته نداشته است.

وی در همین رابطه اظهار داشت: شرکت گاز با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و درجهت کمک به اقتصاد خانوارها، زمان شروع فصل گرم سال را یک ماه به تاخیر انداخت و بدین سبب گازبهای فصل گرم از ۱۶ اردیبهشت محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با این اقدام شرکت گاز مردم عزیز توانستند یک ماه بیشتر از تخفیفات گاز که مختص فصل سرما می باشد استفاده نموده و هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

اکبر همچنین از تحویل ۳۳۰ میلیون مترمکعب گاز به بخش نیروگاهی استان خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته ۲۰ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: پس از بخش های خانگی و نیروگاهی، بخش صنعتی با ۸۵ میلیون مترمکعب، بخش تجاری با ۳۴ ملیون مترمکعب و بخش حمل و نقل با۳۰ میلیون مترمکعب در رده های بعدی مصرف قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به شروع فصل گرم سال از همه مشترکین درخواست نمود تا با صرفه جویی و مدیریت مصرف هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.