رشت- مدیرکل راه‌آهن شمال دو گفت: سفر قطارهای مسافربری گیلان از رشت به تهران و مشهد اوایل خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

فعالیت راه‌آهن گیلان ابتدای خردادماه از سر گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال دو ،غلامحسین ولدی از راه‌اندازی مجدد قطار مسافربری رشت به تهران و رشت به مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های سفر این قطار مسافربری که به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش یافته بود که از اوایل خرداد ماه مجدداً از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال دو با بیان اینکه سفرهای قطار مسافربری گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بین مسافران انجام می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه حرکت قطار از مبدأ رشت به مشهد ساعت ۱۷ و از مبدأ مشهد مقدس به رشت نیز ساعت ۱۹:۳۰ تعیین شده است.

ولدی با اشاره به اینکه برنامه حرکت قطار از مبدأ رشت به تهران و از مبدأ تهران به رشت نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود تصریح کرد: به‌منظور راحتی و آسایش مسافران در حین سفر اقدامات لازم برای آماده‌سازی سالن‌های چهار تخته در قطار را انجام دادیم.

راه‌آهن قزوین به رشت، ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد و بزرگترین پل راه‌آهن کشور به طول هزار و ۴۳۰ متر بر روی سد منجیل احداث شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.