رشت - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان از اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در استان خبر داد و گفت: سپاه ۵۰ هزار بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان توزیع می‌کند.

سپاه ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گیلان توزیع می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه گیلان ،احمد ابراهیمی ، برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در کشور و استان گیلان را در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار داد و  اظهار داشت: در مرحله سوم از این رزمایش و همزمان با پایان ماه مبارک رمضان سپاه ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی پیشتازی بسیج و سپاه جهت خدمت‌رسانی به مردم در جریان شیوع ویروس کرونا را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: تاکنون مراحل اول و دوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با هدف حمایت از قشرهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا و خانواده‌های نیازمند در گیلان برگزار شده است.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه بسته‌های معیشتی تهیه شده بین نیازمندان و خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود تصریح کرد: از همان روزهای نخستین شروع بحران کرونا اقشار مختلف مردم، نیکوکاران، بسیجیان و گروه های جهادی میدان خدمت‌رسانی را خالی نکردند و با تمام توان خود در صحنه عمل حاضر بودند.

وی تهیه و توزیع حدود ۵۵ هزار بسته معیشتی در قالب برگزاری رزمایش مواسات را در مرحله نخست آن مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: ارزش هر کدام از این بسته ها حدود ۳۰۰ هزار تومان است از سوی دیگر در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه هم حدود ۵۰ هزار بسته دیگر در سطح استان گیلان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در این استان با تمام ظرفیت و توان خود برای کمک به مردم به میدان آمدند عنوان کرد: کمبود وسایل بهداشتی، ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در گیلان از جمله مواردی بود که سپاه به کمک گروه‌های جهادی خود برای رفع آن تلاش کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.