رئیس پلیس پایتخت گفت: در قالب اجرای طرح رعد ٣۵ طی ۴۸ ساعت گذشته پنج پارکینگ و انبار احتکار کالا کشف شد که در این مکان‌ها حدود ۵۴۰ خودرو از محصولات ایران خودرو و سایپا احتکار شده بود.

۵ انبار احتکار خودرو در تهران کشف شد

به گزارش قدس آنلاین سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه طرح رعد ۳۵ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای این طرح از سه روز گذشته آغاز شده و برای اجرای آن ۲۰ روز کار اطلاعاتی انجام شده است.

وی با تاکید بر نظارت پلیس بر بازار ارز برای جلوگیری از فعالیت دلالان گفت: طرح شناسایی دلالان ارزی همچنان ادامه دارد و روز گذشته ۲۳ نفر از دلالان ارزی که در فضای مجازی و حقیقی جولان می دادند را دستگیر کردیم که ۸۰ میلیارد ریال ارز خارجی در اختیار داشتند.

وی از اجرای ۲۹۱ حکم قضایی و دستگیری ۶۷۰ سارق و مالخر در قالب عملیات رعد ۳۵ خبر داد و افزود: این افراد در قالب ۲۱ باند فعالیت می‌کردند که از آنها افزون بر دو هزار و ۱۷۰ قلم کالای قاچاق به ارزش ۹.۵ میلیارد تومان کشف شده است.

رئیس پلیس تهران با اعلام کشف سه قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قطعه سلاح سرد در قالب طرح رعد، ادامه داد: ۳۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه خودرو نیز به دلیل مزاحمت خیابانی شب گذشته در پایتخت توقیف شدند.

به گفته رحیمی ۱۰۸ کیلو انواع مواد مخدر در طرح رعد ۳۵ کشف و ۱۴۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق هم کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: بحث قرص های تقویتی و باشگاه های ورزشی نیز همچنان تحت رصد پلیس است و در قالب طرح رعد ۳۵ در مجموع پنج میلیون و ۵٠٠ هزار عدد قرص ورزشی تاریخ مصرف گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: در این مرحله از طرح رعد سه تن شیر خشک که اغلب فاسد بودند، کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.