به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اسامی برندگان مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» اعلام شد.

اسامی برندگان مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، در طول سال برنامه فرهنگی مذهبی متعددی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود که مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» یکی از آن برنامه است که در راستای توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه، برای دفع بلا طراحی و در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در مسابقات فرهنگی بارگاه منور امام هشتم(ع) اسامی برندگان مسابقه «نیایش هفتم» را اعلام کرد.

از جمع شرکت کنندگان این مسابقه اسامی ۸۷ نفر به عنوان برنده اعلام شده و شرکت کنندگان  در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حرکت فرهنگی و جوایز ارزنده آن به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس razavi.aqr.ir مراجعه کنند، همچنین نتیجه مسابقه  از طریق سامانه ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ اطلاع رسانی خواهد شد.

از این تعداد برگزیده جایزه ۱۰ نفر اول مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است و سایر افرادی که اسامیشان به عنوان برنده اعلام شده است از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی و جوایز ارزنده و متبرکی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.