زیاد النخاله با تاکید بر اهمیت روز قدس گفت: روز قدس پاسخی از جانب امام خمینی(ره) بود تا بگوید مسئله فلسطین یک مسئله عمومی اسلامی است.

روز قدس پاسخی از جانب امام خمینی(ره)  بود تا بگوید مسئله فلسطین مسئله تمام امت اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در مصاحبه با «المیادین» گفت: هماهنگی میان گروه های مقاومت در فلسطین تلاش های بیشتری را می طلبد. گروه های ممقاومت هم اراده و هم روحیه ادامه مقاومت را دارند.

زیاد النخاله افزود: جهاد اسلامی و حماس را نمی توان یک چیز دکوری در صحنه سیاسی فلسطین به حساب آورد. تمام شهرهای اسرائیل در تیررس موشک های بالستیک گروه های مقاومت قرار دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید براینکه مقاومت فلسطین و مقاومت در منطقه امروز از هر زمانی دیگری قوی تر است گفت: روز قدس پاسخی از جانب امام خمینی(ره) بود تا بگوید مسئله فلسطین یک مسئله عمومی اسلامی است.

وی تصریح کرد: حزب الله لبنان بی حد و مرز همه امکانات را در اختیار مقاومت فلسطین می گذارد. با حمایت ایران از گزینه مقاومت، آینده مقاومت در منطقه بسیار خوب خواهد بود. ما می توانیم دشمن را امروز به عقب نشینی و دادن امتیاز مجبور کنیم.

النخاله افزود: با شهادت سردار سلیمانی، محور مقاومت فرماندهی را از دست داد که درحمایت از مقاومت نقش بزرگی را داشت. سردار سلیمانی نماینده ایران در حمایت از مقاومت بود و با شهادتش همچنان این حمایت ادامه دارد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.