کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:بارش های رگباری باران و تگرگ با احتمال ایجاد رواناب همراه با افت چند درجه ای دما امروز خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

بارشهای رگباری باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارشها به دنبال افرایش ابرناکی و همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک تا پایان امشب در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
آیدا فاروقی افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از فردا روند افرایشی دارد و این روند تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۲ درجه سلیسوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش داشته است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد تا پایان هفته جاری و چند روز آینده به بیش از ۳۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.
فاروقی افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۵ درجه سلسیوس بود و کمینه دمای هوا در این شهر تا پایان هفته بین یک تا دو درجه نوسان دارد.
وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای هشت درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.