اصفهان - مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با تاکید بر مصرف بهینه آب گفت: همه ساله در فصل گرما با افزایش دما مصرف آب شرب حدود ۳۰ درصد بیشتر می شود، این در حالیست که در فروردین و اردیبهشت ۹۹ با شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مصرف آب شرب به مراتب بیش از گذشته بوده است.

۳۰ درصد  مصرف آب شرب  اصفهان افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان هاشم امین اظهار کرد: در چند ماه گذشته که موج شیوع ویروس کرونا روند صعودی داشت، مصرف آب شرب دراصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۸ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در نیمه اول سال با توجه به افزایش دما و وجود ویروس کرونا  چگونگی تامین آب شرب متفاوت تر از سالهای قبل است خاطر نشان ساخت: آبفا استان اصفهان با توجه به منابع محدود آب ، برای اینکه بتوانند آب شرب مردم را به صورت پایدار تامین کند، علاوه بر راهکارهای فرهنگی، پروژه های فنی را هم در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل آبفا استان اصفهان مردم را به مصرف بهینه فراخواند و بیان داشت: از مردم می خواهیم همیشه آب را درست مصرف کنند تا از هدر رفت آب جلوگیری شود این در حالیست که درسالهای اخیر برنامه های متنوعی در زمینه مصرف بهینه آب در قالب های مختلف ارائه گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.