اصفهان - مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: تمام شهرها و روستاهایی که تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارند، از کیفیت یکسان برخوردار هستند.

کیفیت آب شرب در تمام شهرهای اصفهان یکسان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی هاشم امینی در جمع مدیر و کارکنان مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت آب و فاضلاب که موفق به اخذ استاندارد بین المللی ۱۷۰۲۵ کنترل کیفیت شدند، گفت:کارکنان در این بخش باید با مطالعه و تحقیق جامع  درصدد شناسایی آلاینده های نو ظهور باشند و تاثیر این نوع آلاینده ها  بر کیفیت آب و فاضلاب را مورد بررسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه مطالعه و تحقیق پیرامون چگونگی ارتقا کیفیت آب از عوامل موثر در افزایش رضایتمندی مردم در ارائه خدمات این صنعت می باشد، اظهار داشت: باید با مطالعه و تحقیقات دقیقی که در راستای دانش روز دنیا باشد، راه های ارتقای کیفی آب شرب را شناسایی و مورد بررسی قرار داد تا مردم در هر شرایطی هیچ گونه دغدغه ای در رابطه با کیفیت آب شرب نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر کیفیت آب شرب مطابق با استانداردهای تعریف شده است عنوان کرد:کیفیت آب شرب خط قرمز صنعت است، مردم مطمئن باشند که آب شرب عاری از هر گونه آلاینده میکروبی و شیمیایی در اختیار آنها قرار می گیرد و کاملا مورد تایید مراکز ذیصلاح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر استقرار آزمایشگاههای سیار آب شرب در مکان های مورد نیاز تصریح کرد: آزمایشگاه های سیار  باید در مکان هایی که وجود آنها ضروری به نظر می رسد استقرار یابند تا سلامت و کیفیت آب به طور مستمر  مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم هیچ گونه نگرانی در رابطه با  وجود ویروس کرونا در آب شرب نداشته باشند خاطرنشان ساخت: کیفیت آب شرب از لحاظ کدورت، کلرباقیمانده ، Ph و دیگر پارامترها به صورت آنلاین در تصفیه خانه آب باباشیخعلی بررسی می شود، همچنین از طریق سامانه های  تله متری و پایش کیفیت آب شرب در شبکه توزیع استان به طور آنلاین مورد بررسی قرار می گیرد، بنابراین این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که احتمال ویروس کرونا در آب صفر است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.