خراسان شمالی- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا نماز عید سعید فطر به صورت پراکنده در مساجد محلات برگزار می شود.

نماز عید فطر در به صورت پراکنده در مساجد محلات برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در نشست دبیرخانه شورای زکات استان، اظهار داشت: هدف از برگزاری نماز عید فطر در مساجد محلات به ویژه در فضای باز جلوگیری از تجمع مردم است.

حیاتی تاکید کرد: در برگزاری مراسم شب های قدر حتی یک مورد نقض پروتکل های بهداشتی گزارش نشد و در برگزاری نماز عید فطر نیز این پروتکل ها باید رعایت شود و افراد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به همراه داشتن وسایل شخصی مانند مهر و سجاده و تجهیز به ماسک و دستکش این فریضه الهی را به جا بیاورند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی اشاره داشت: امسال زکات فطریه توسط دبیرخانه شورای زکات استان جمع آوری می شود و در نهایت به نسبت بین دستگاه های مربوط به زکات توزیع می شود.

وی تاکید کرد: پروتکل های بهداشتی باید در فرآیند جمع آوری زکات فطریه رعایت شود و همچنین با توجه به شرایط موجود کمیته امداد استان برای پرداخت الکترونیکی فطریه باید سازوکاری در نظر بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.