خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۳۰۰راس دام قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف دام های میلیاردی قاچاق در گرمه

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پور گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس گرمه و اطلاع از تردد ۳ دستگاه کامیونت حامل تعداد زیادی دام سبک قاچاق در این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مامورن کلانتری مرکز در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودروهای مورد نظر را مشاهده کردند، افزود: با هماهنگی انجام شده خودروهای مورد نظر متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ها تعداد ۳۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز را کشف کردند، تصریح کرد: با بررسی بعمل آمده مشخص شد که این محموله فاقد مجوز حمل دامپزشکی است.

سرهنگ پور به با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، اظهار داشت: در این زمینه ۴ نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: دام های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و خودروها نیز راهی پارکینگ شدند.

حمله پلنگ به گله گوسفندان در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد از حمله پلنگ به گله گوسفندان در چراگاه های روستای نیستانه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی گفت:در این حمله ۲ گوسفند تلف و ۳ راس دیگر مفقود شده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری این چندمین بار است که شاهد حمله پلنگ به گله گوسفندان بوده ایم افزود: تلاش برای یافتن دام های مفقود شده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.