مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نماز عید فطر در همان ۲۵ نقطه‌ای از مشهد که مراسم شب‌های قدر برپا شد، با رعایت فاصله‌گذاری‌های ایمن و بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری نماز عید فطر در ۲۵ نقطه مشهد با رعایت فاصله‌گذاری بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی  در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: در ۲۵ نقطه‌ای که مراسم شب‌های قدر را برگزار کردیم، نماز عید فطر را نیز با رعایت فاصله‌گذاری‌های ایمن بهداشتی و طبق پروتکل‌هایی که برای نماز جماعت از ستاد کرونا ابلاغ شده، برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص برگزاری نماز عید فطر در مساجد، افزود: در مساجد نیز همان‌طور که رسماً اعلام شده، نمازهای عید فطر با رعایت نکات و الزامات بهداشتی برقرار خواهد بود و بسیاری از مساجد قصد برگزاری نماز در فضای باز را دارند.

لازم به ذکر است، بولوار بعثت، میدان جانباز، سه‌راه کاشانی، میدان راه‏‌آهن، پارکینگ آرامستان خواجه‏‌ربیع، بولوار ابوریحان در منطقه طلاب، مجتمع مهدیه مهرآباد، بولوار امامت، خیابان استاد یوسفی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی و خیابان دعبل خزایی در بولوار پیروزی از جمله مکان‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر در مشهد است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.