همزمان با ۳۱ اردیبهشت ماه روز ملی «اهدای عضو اهدای زندگی»، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی به همراه مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری با خانواده مرحومه «ریحانه بهشتی» اهدا کننده عضو در مشهد دیدار کردند.

تجلیل معاون استاندار خراسان رضوی از خانواده مرحومه «ریحانه بهشتی» اهدا کننده عضو در مشهد

به گزارش قدس آنلاین،کوکب موسوی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی به همراه طاهره طماسبی، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان با خانواده مرحومه "ریحانه بهشتی" اهدا کننده عضو در مشهد دیدار کردند.

موسوی در این دیدار صمیمانه با مادر مرحومه ریحانه بهشتی ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه اظهار کرد: اهدای عضو اوج بخشش یک انسان است، انسانی که در سخت ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرد اعضای بدن یکی از عزیزانش را که دچار مرگ مغزی شده به همنوعان خود ببخشد، جزء متعالی‌ترین انسان‌ها در مقیاس ایثار و جاودانگی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: دین اسلام اهمیت فوق‌العاده‌ای برای نجات جان انسان‌ها قائل است، همانطور که در قرآن نیز آمده کسانی که باعث بقای نفسی شوند، مانند آن است که باعث نجات جان تمام انسان‌ها شده‌اند.
لازم به ذکر است، مرحومه ریحانه بهشتی در سال ۱۳۹۴ دچار مرگ مغزی شده است و بعد از این حادثه با موافقت خانواده بویژه مادر گرانقدرش اعضای خود را به هشت نفر اهدا نموده است و باعث زندگی دوباره هشت نفر و هشت خانواده شده است.
منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.