۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 705437

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه «قصه‌های آسمانی» با انتشار فراخوانی برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آورد.

مسابقه قصه‌گویی فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم زره‌ساز اظهار کرد: این مسابقه قصه‌گویی برای گروهای سنی ۹ تا ۱۴ و ۱۴ تا ۱۸سال، والدین و مربیان طراحی شده و مهلت ارسال آثار از ۲۸ اردیبهشت شروع شده و تا اول تیر ماه امسال ادامه دارد.

وی اشاره به اهمیت بازیابی هویت دینی و توجه به قرآن و آموزهای آن گفت: قصه و قصه‌گویی بهترین مسیر برای ورود به دنیای کودکان است و از این مسیر می‌شود کودکان و نوجوانان را با قرآن که بزرگترین کتاب آسمانی و انسان ساز است آشنا کرد و از همین روست که خداوند در قرآن با انسان‌ها به زبان قصه صحبت کرده است و این خود گواهی بر اهمیت و جایگاه قصه و قصه‌گویی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قصه‌گویی و با بهره‌گیری از داستان‌های جذاب و آموزه‌های بیشمار قرآن راه برای علاقه‌مندی و آشناسازی بیشتر کودکان و نوجوانان با این گنجینه معنوی هموار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: دبیرخانه قصه‌گویی استان پنج قصه از قصص قرآن را به زبان ساده برای گروه‌های سنی هدف آماده کرده است که از طریق فضای مجازی در اختیار عموم قرار می‌دهد.

زره ساز افزود: علاقه مندان باید یکی از این قصه‌ها را انتخاب و به صورت صوتی و یا تصویری حداقل در سه دقیقه و حداکثر در پنج دقیقه اجرا کرده و فایل صوتی آن را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی ادامه داد: تاریخ اعلام برگزیدگان سوم تیر همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) است و کودکان و نوجوانان می‌توانند از طریق پیام‌رسان دبیرخانه به شماره ۰۹۳۸۲۶۴۰۸۱۵ آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در هر بخش به سه برگزیده جایزه و لوح تقدیر اهدا می‌ شود و آثار منتخب از رادیوی صدای خراسان نیز پخش خواهد شد.

زره ساز افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل قصه ها به سایت khrazavi.kpf.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.