مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: برای دریافت فطریه هزار پایگاه در مساجدی که در آن نماز عید برگزار می‌شود فعال خواهند بود، که ۵۹۰ مورد از این پایگاه‌ها مختص مشهد است.

فعالیت ۱۰۰۰ پایگاه دریافت فطریه در مساجد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده در خصوص تعداد پایگاه‌هایی که برای دریافت فطریه فعال خواهد شد گفت: هزار پایگاه در خراسان رضوی فعال خواهد بود که ۵۹۰ مورد در مشهد و بقیه در دیگر مناطق استان دایر می‌شوند. این پایگاه‌ها در کلیه مساجدی که نماز عید فطر را برگزار می‌کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که دانشگاه علوم پزشکی برای آن‌ها مشخص کرده است، قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: از ساعت ۱۲ بامداد روز عید فطر به مدت ۲۴ ساعت تمامی پایگاه‌ها فعال هستند و پس از آن از روز دوم عید، ۳۰ درصد آن‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به راه‌های غیرحضوری برای پرداخت فطریه، بیان کرد: شهروندان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق نرم‌افزار کمیته امداد با نام اختصاری سنا (سامانه نیکوکاری امداد) و همچنین کد #۵*۵۱*۸۸۷۷* اقدام به پرداخت فطریه خود کنند.

آسوده در انتها ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران تأکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که اگر در همسایگی یا بین اقوام و آشنایان خود نیازمندی نمی‌شناسند، از طریق شورای زکات و درگاه‌های مطمئن اقدام به پرداخت فطریه خود کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.