رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در یکم خرداد ماه توضیحاتی داد.

هجوم دوباره تهرانی ها به سمت شمال

به گزارش قدس آنلاین میزان نوشت:سرهنگ نادر رحمانی  درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس حدفاصل درده تا نسا و محدوده کندوان، آزادراه تهران-شمال حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا دوراهی شهرستانک و محور هراز مسیر جنوب به شمال حد فاصل آبعلی تا مشا و حدفاصل منظریه تا پلور سنگین است.

وی افزود: تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا سنگین است، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و آزادراه کرج-تهران محدوده‌های گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محورهای شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

وی با بیان اینکه آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود. همچنین محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.