خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن صدور بیانیه از عموم مردم مومن و روزه دار باب الرضا-گنجینه معرفتها دعوت کرد تا به بیانات گهر بار ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در روز قدس گوش جان بسپارند.

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روزجهانی قدس

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس؛ این یادگار گرانمایه و ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی میراث ماندگاری ارزشمندی است که امام راحل عظیم الشأن با نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان؛ نقشه های شوم مثلت شوم استبداد و جرثومه تجاوز و تعدی را نقش برآب کرد و نمادی برای مبارزه با ظلم در دنیا و مایه وحدت بین مسلمین شد.

امسال درحالی به استقبال روز قدس می رویم که در کنار حوادث تلخ و بلیه عالم گیر شاهد طوفان دشمنیها و توطئه های پیچیده نظام سلطه و تشدید هجمه ها و سیطره اقتاپوسی رژیم منحوس اشغالگر بر نهادهای بین المللی حتی برخی دول متحجر منطقه بوده و از سویی توطئه کثیف و غیر انسانی عادی سازی روابط دولت های اسلامی با این غده سرطانی؛ تراژدی غمبار و اسفناکی از جرم و جنایت نهان و آشکار را در فلسطین مظلوم و غزه ی بی دفاع موجب شده و این مهم زنگ خطری است برای قاطبه مسلمین که این فرموده رهبر عظیم الشأن جهان اسلام باید نصب العین همگان باشد؛ و مسئله فلسطین همواره در رأس مسائل جهان اسلام باشد.

حال که به واسطه وجود این بلیه فراگیر امکان برگزاری راهپیمایی در هیچ نقطه از کشور عزیزمان وجود نداشته لذا این چراغ پرفروغی که همزمان با طلیعه انقلاب عظیم اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب روشن شده و دلهای آزادی خواهان و مستضعفین تحت ستم در سراسر عالم را نور امید بخشیده؛ باید تا رهایی کامل قدس شریف و محو رژیم کودک کش اسرائیل همواره روشن بماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان؛ دعوت می کند تا همگی گوش جان به بیانات گهر بار رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی که خطاب به مسلمین جهان در ساعت ۱۲روز جمعه مصادف با روز قدس از شبکه های ملی و استانی پخش خواهد شد سپرده و با دلهایی مملو از معنویت و جانهایی آکنده از نور ایمان برای سلامتی و تعجیل در آخرین ذخیره و حجت الهی همچنین رفع تمام بلایا دعا کنند.

گفتنی است بمنظور فیض همگان از بیانات معظم له؛ هیچ گونه برنامه و تجمعی در روز جمعه دوم خرداد در هیچ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.