جلسه اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل و جمعی از فعالان عرصه تبلیغات و چاپ برگزار شد.

اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات در مشهد مقدس برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید ظهر امروز در جلسه اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات در محل این اداره کل اظهار داشت: استفاده از نظرات حوزههای تخصصی فرهنگ و هنر در رابطه با ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بعد از تعطیلی دو ماهه لازم است.

وی افزود: در زمانی که همه فعالیت‌ها و کسب و کارها م تاثر از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، حوزه های فرهنگی هنری، قالب فعالیت‌ها را تغییر و در فضای مجازی به کار خود ادامه دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر و مسوولین پس از تعطیلی دو ماهه، با توجه به تاثیراتی که این تعطیلی بر ذائقه مردم گذاشته است، تغییر مدل و شیوه برگزاری فعالیت‌ها است و برگزاری متفاوت رویدادها، به همدلی متخصصان حوزه‌های متنوع فرهنگی و هنری، نیاز دارد.  

مروارید خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر، بمثابه یک نهاد اجتماعی، در کنار مدافعین سلامت، با ایجاد پویشها، پیامها، برگزاری فعالیت‌ها و آموزشهای مجازی، نشان دادند حافظ سلامت مردم هستند و مرجع‌های فکری مردم در بحرانها و چالشهای ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: همه با همدلی و دست در دست هم، یک جنبش اجتماعی در مقابله و پیشگیری از این بیماری راه انداختند و هنرمندان در کنار کادر درمان، پیشقراولان این جنبش بودند. مردم همان گونه که به پزشکان و متخصصین بهداشت و درمان توجه کردند، به پیام سلامت اصحاب فرهنگ و هنر نیز اهمیت دادند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.