مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون همزمان با اجرای طرح ویژه بازرسی ضیافت، هزار و ۴۰۳ پرونده تخلف به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال برای صنوف استان تشکیل شد.

صنوف خراسان رضوی در رمضان ۱۲۲ میلیارد ریال تخلف کردند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مقدسی افزود: این تخلفات در نتیجه ۲۲ هزار و ۸۹۵ بازرسی انفرادی و ۵۹۲ گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی از سطخ خرده‌فروشان، عمده فروشان، شرکتهای پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شناسایی شده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور خرید بود و صنوف مربوط به فروش میوه‌ و تره‌بار، نان، مواد پروتئینی، کالاهای اساسی بیشترین تخلفات را مرتکب شده اند.

مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فروشندگان کالاهای تخصصی ماه رمضان مانند شله و حلیم، زولبیا و بامیه و نیز خرما کمترین تخلفات را داشتند.

مقدسی افزود: در این مدت چهار هزار و ۴۸۶ تماس در سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ثبت شد که طی بررسی‌های انجام گرفته تاکنون تخلف در هزار و ۲۵۲ مورد از این تماسها محرز شده و باقی آن در دست بررسی است.

۱۸۳ هزار و ۳۸۰ واحد صنفی تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی دارای جواز کسب و ۱۷ هزار و ۳۸۲ واحد صنفی فاقد جواز کسب در استان خراسان رضوی فعالیت دارند و به ازای هر ۳۷ نفر در این استان یک واحد صنفی وجود دارد ...

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.