مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض‌های آب و برق برای مشترکانی که در اثر بیماری کرونا دارای مشکل شدند اکنون به پایان رسیده و حالا مردم باید برای پرداخت این قبض ها اقدام کنند تا خدمات پایدار آب و برق مانند گذشته تداوم داشته باشد.

مهلت کرونایی پرداخت قبض آب و برق پایان یافت

قدس آنلاین: شیوع گسترده بیماری کرونا در کشورمان از ابتدای اسفندماه پارسال بسیاری از کسب و کارها را با مشکلات جدی مواجه کرد و بر همین اساس به توصیه رییس جمهوری و پیشنهاد وزارت نیرو مقرر شد مهلت سه ماهه ای برای پرداخت قبض های آب و برق برای مردم در نظر گرفته شود.

اکنون و با پایان یافتن زمان داده شده وزیر نیرو گفت: کشور در حال نزدیک شدن به فصل گرم سال است و در برخی از استان ها فصل گرم سال آغاز شده است.

اردکانیان  از همه مشترکان خواست با توجه به پایان مهلت تعویق پرداخت قبوض آب و برق همراهی لازم را داشته باشند تا مجموعه وزارت نیرو بتواند بدون مشکل هم طرح ها را اجرا کند هم تعمیر و نگهداری را انجام دهد و هم بتواند حقوق و مزایای قانونی پرسنل را به موقع پرداخت کند.

وی گفت: آب و برق دو صنعت زیر ساختی کشورهستند و نقش مهمی در توسعه بخش های مختلف کشور از قبیل صنعت، معدن، کشاورزی، بهداشت، درمان، خدماتی و زندگی روزمره دارند.

سخنگوی صنعت برق هم در این باره  گفت: مشترکان صنعت برق به‌منظور استمرار خدمات مطلوب، نسبت به پرداخت قبض برق خود اقدام کنند.

«مصطفی رجبی مشهدی»  روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صنعت برق بر اساس درآمد، مدیریت می‌شود و به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و حسب دستور وزیر نیرو، به مشترکانی که در پرداخت قبض خود مشکل دارند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹ مهلت لازم داده شده است.

وی در ادامه افزود : بیش از ۷۰ درصد از سهم هزینه ای صنعت برق مربوط به تولید کنندگان برق خصوصی و یا پیمانکاران تعمیر و نگهداری و تامین کنندگان تجهیزات شبکه برق است که با پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکان کمک شایانی به استمرار خدمات رسانی مطلوب و پرداخت مطالبات بخش خصوصی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.