مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی در شهرستان فیروزه خبر داد.

پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت انبارهای ذخیره کشاورزی در فیروزه

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ناصری ‌مقدم گفت: ساخت ۲ انبار ۱۲۰۰ تنی ذخیره محصولات کشاورزی در فیروزه به مناسبت سال جهش تولید از ابتدای امسال آغاز شده که تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم شبکه تعاون روستایی، تقویت زیرساخت‌ها جهت سهولت در امر خدمت رسانی به کشاورزان است که ساخت انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی فیروزه در این راستا انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم شبکه تعاون روستایی خرید محصولات کشاورزی به صورت حمایتی، تضمینی و توافقی از کشاورزان می‌باشد به همین دلیل ساخت انبارهای بزرگ ذخیره محصولات کشاورزی از جمله سیاست‌ها و راهبردهای بلند مدت شبکه تعاونی روستایی در شهرستان‌هاست.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت ۲ انبار یاد شده در فیروزه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است که از محل منابع داخلی شرکت تعاونی روستایی شهرستان تامین شده و این انبارها به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری مقدم افزود: توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی، انبارهای مکانیزه، سردخانه‌ها و سیلوها از سیاست‌های سازمان تعاون روستایی است که می‌تواند با خدمات‌دهی به کشاورزان حاشیه سود تولید را افزایش دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته سه هزار تن به ظرفیت انباری شبکه تعاون روستایی استان افزوده شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: این استان در مجموع ۲۳۰ هزار تن فضای انبار دولتی و خصوصی دارد و سرمایه‌گذاری برای احداث این انبارها توسط تسهیلات بانکی و آورده تشکل‌ها انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.