مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: ثبت نام متقاضیان تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین این صندوق همزمان با سراسر کشور از امروز تا بیستم خرداد ماه جاری ادامه دارد.

ثبت نام تسهیلات ازدواج صندوق بازنشستگی کشوری آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کریمدادی افزود: ثبت نام در سایت پایش خراسان رضوی به نشانی cspf-kh.ir با لینک مستقیم به سایت ثبت نام، انجام می‌شود و سقف تسهیلات پرداختی ۲۰۰ میلیون ریال است که تا پایان خرداد ماه جاری پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاریخ عقدنامه واجدین شرایط باید از اول خرداد پارسال تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال باشد ادامه داد: نحوه تخصیص پس از ثبت نام و مشخص شدن تعداد متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود. نرخ تسهیلات حداکثر ۱۰ درصد و دوره بازپرداخت آن پنج ساله است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: شرایط دریافت تسهیلات متناسب با حداقل حقوق و با مدنظر قراردادن دستکم ۱۰ میلیون ریال خالص دریافتی اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ خواهد بود همچنین این تسهیلات فقط به ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر پرداخت می‌شود و در صورت ذینفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره  تسهیلات به فرزندان پرداخت می‌گردد.

وی افزود: بازنشستگان و موظفین که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات یاد شده اقدام نموده‌اند، امکان ثبت نام و بهره‌مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

کریمدادی ادامه داد: این تسهیلات مشمول بیمه عمر مانده بدهکار خواهد بود که هزینه آن بر عهده متقاضی است.

دستکم ۱۲۰ هزار نفر عضو صندوق بازنشستگی خراسان رضوی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.