گیلان- سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از فردا سوم تا ۵ خرداد تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور رشت – قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در جاده‌های گیلان اعمال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ جابر صفاری ،احتمال ورود مسافر و ترافیک شدید در محورهای ورودی به استان گیلان همزمان با تعطیلات عید فطر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از فردا شنبه سوم تا ۵ خرداد تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور رشت – قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ ممنوع است.

سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با تأکید بر اینکه تردد کامیون و تریلر به‌ غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در دو جاده اشاره شده ممنوع است عنوان کرد: علاوه بر اینها در انتهای هفته آینده روز جمعه ۹ خردادماه نیز از ساعت هشت ‌تا ۲۴ تردد کامیون‌ها در جاده قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

صفاری حجم ترافیک و تردد وسائط نقلیه در جاده‌های استان گیلان را بسیار زیاد اعلام کرد و ابراز داشت: با ورود احتمالی مسافران به استان گیلان در ایام تعطیل راهی جز اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان نداریم از طرفی انتظار داریم عموم مردم با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

وی پرهیز از سفر و رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را به ویژه در شرایط حساس کنونی لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به‌احتمال افزایش شیوع کرونا در استان گیلان از مردم و مسافران درخواست داریم از انجام سفرهای غیرضروری به استان گیلان جداً خودداری کنند.

سرپرست رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان سبقت و سرعت غیرمجاز را عامل اصلی وقوع بسیاری از تصادفات و سوانح رانندگی در جاده‌های استان اعلام کرد و بیان داشت: جاده‌های فرعی استان گیلان فاقد هرگونه جدا کننده هستند بنابر این از کلیه رانندگان انتظار داریم حین تردد در این مناطق بیشتر احتیاط کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.