جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر تمامی مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه روند پذیرش بیماران غیر کرونایی را از سر گرفته اند.

تمامی مراکز درمانی روند پذیرش بیماران غیر کرونایی را از سر گرفته اند
به گزارش قدس آنلاین، شاپور بدیعی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر تمامی مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه، بیماران غیر کرونایی را پذیرش می‌کنند و در بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) نیز پس از ضد عفونی نمودن بخش ها، روند بستری بیماران از سرگرفته می‌شود.
او افزود: با توسعه و تامین زیر ساخت‌های لازم در بخش‌های داخلی و عفونی بیمارستان امام رضا (ع)، از این پس ارائه خدمات به بیماران کرونایی در این بخش‌ها صورت می‌گیرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در صورت روند کاهش بستری بیماران کرونایی، بیمارستان شریعتی نیز به صورت گام به گام از حالت اختصاصی بیماران کرونا خارج می‌شود، ادامه داد: تمامی این مراکز در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت افزایش پیک بیماران کرونایی بتوان به شکل مناسبی به بیماران خدمات رسانی نمود.
بدیعی بیان کرد: برنامه ریزی شده است اگر در ماه‌های آینده به طور مجدد شیوع این بیماری گسترش یافت، به طور مجدد برنامه ریزی برای اجرای نظام ارجاع و اختصاص مراکز درمانی خاص برای این بیماران در دستور کار قرار گیرد.
او تصریح کرد: همچنین نقاط ضعف در این حوزه به طور کامل احصاء شده است تا در صورت وقوع مجدد بحران بتوان به شکل بهتری خدمات را به بیماران ارائه داد.
جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه مدیریت و کنترل بیماری کرونا یکی از دانشگاه‌های برتر کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: بدین ترتیب معاونت درمان وزارت بهداشت قول مساعد برای ایجاد ۲۰۰ تخت مراقبت‌های ویژه با تامین اعتبار و تمامی تجهیزات لازم را به این دانشگاه داده است.
بدیعی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص مشهد مقدس، پیش بینی می‌شد که میزان بستری و شیوع بیماری کرونا در این شهر بسیار بالا باشد که به لطف و عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حمایت‌های مسئولان دانشگاه و همکاری که میان بخش‌های مختلف ایجاد شد توانستیم به شکل مناسبی این بحران را مدیریت نماییم.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.