خراسان شمالی-فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم جهت شرکت در نماز عید فطر دعوت به عمل آورد.

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای اقامه نمازعید فطر

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور فراخوانی از عموم مردم متدیّن و مؤمن باب‎الرضا-گنجینه معرفتها برای شرکت در نماز معنوی عید سعید فطر دعوت به‏ عمل آورد.

در متن این فراخوان آمده است:

پاک و منزه است پروردگاری که درهای رحمتش را به سوی عبادالرحمن گشود؛ رحمت را بر خویش فرض کرد، لحظه لحظه‎های ماه میهمانیش را قرین برکت، بخشایش و بهجت ساخت و آتش قهرش فروکش کرده تا میهمانانش با ندای اُدخلُوها بِسلامٍ آمِنِین در زمره مرحومین در دریای لطف بیکرانش درآیند و خود مُزد یک ماه روزه داری و عبادت شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال و گرامیداشت سالروز فتح ظفرمندانه خرمشهر قهرمان، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن باب‎الرضا-گنجینه معرفتها دعوت می‎نماید ضمن اجرای تمامی قوانین بهداشتی و رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی در نماز معنوی و باشکوه عید سعید فطر که در تمامی مساجد سطح استان برگزار خواهد شد شرکت فرمایند.

لازم الذکر است در راستای رعایت مقررات بهداشتی همه مؤمنین مهر، سجاده و زیر انداز همراه داشته باشند و با داشتن ماسک و دستکش در نماز شرکت نمایند.

ضمنا یادآور می گردد نماز عید در صحن مصلی امام خمینی رحمت­ا...علیه بجنورد (داخل مصلی) رأس ساعت ۰۷:۰۰ صبح و به امامت نماینده معزّز ولی فقیه در استان نیز اقامه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.