سرپرست شرکت آرد قدس رضوی گفت: محصولات آرد رضوی با بسته‌بندی جدید امسال به بازار می‌آید.

محصولات آرد رضوی با بسته‌بندی جدید به بازار می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، علی پهلوان‌زاده بیان کرد: در حال حاضر آرد تولیدی این شرکت در کیسه‌های پلی پروپیلن ۴۰ کیلوگرمی بسته‌بندی می‌شود و به منظور بسته‌بندی محصول پودر کیک از بسته‌بندی سلوفانی در اوزان ۵۰۰ گرمی استفاده شده و به بازار عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: طرح جدید جعبه‌های پودر کیک در دستور کار شرکت قرار دارد  
سرپرست شرکت آرد قدس رضوی افزود: در صورت فراهم بودن تجهیزات و فضای مورد نیاز، بسته‌بندی‌های جدید محصولات تا دو ماه آینده به بازار عرضه می‌شود.
وی درباره رویکرد این شرکت از تغییر بسته‌بندی محصولات خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مردم تمایل دارند تا پخت نان در منازل خود انجام دهند که با عرضه محصولات شرکت در بسته‌بندی‌های جدید، این امر تسهیل می‌شود.
پهلوان‌زاده ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نیازسنجی در این خصوص صورت گرفت که حکایت از استقبال جامعه نسبت به تهیه نان در منزل بوده است؛ لذا شرکت آرد قدس رضوی تصمیم گرفت تا از این موضوع به عنوانی فرصتی برای ارائه خدمات بیشتر به مصرف‌کنندگان خود استفاده کند.
وی افزود: برای تولید و عرضه آرد رضوی با بسته‌بندی جدید، نیاز به دستگاه جدیدی است که این دستگاه از محل نقدینگی شرکت تأمین خواهد شد.
سرپرست شرکت آرد قدس رضوی با اشاره به کیفیت آرد تولیدی در این شرکت گفت: با وجود این که کیفیت آرد تولیدی متناسب با گندم ورودی است، ولی شرکت برای حفظ کیفیت آرد تولیدی، نیاز مشتری را مد نظر قرار می‌دهد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.